Monday, January 8, 2007

the blog about nothing...

alltså... jag trodde aldrig att denna dagen skulle komma. Dagen då jag skaffade en blogg. Herregud. Egentligen har jag inget speciellt jag vill blogga om, men jag gillar att skriva, det kan ju vara en anledning. Alltså en blog about nothing. Betvivlar starkt att den skulle få samma genomslagskraft som the show about nothing - seinfeldt men what the fuck

Idag börjar väl de flesta jobb/skola efter jul och nyår. Inte jag. Jag börjar egentligen imorgon, men det är en föreläsning som jag absolut inte känner att jag vill gå på. Jag känner inte att det är värt det. Jag kan lika gärna läsa skolböckerna och göra gruppuppgifterna efter det. Denna temakurs är så hiiimla tråkig - vetenskapligt tänkande. USCH. förmodar att jag kommer få läsa mer av det senare också, men just nu har jag ingen som helst lust.

No comments: